Magyar



Regisztráció

Elfelejtett jelszó

faktum_gyik

Amiket magunk is megkérdeznénk

 

1. Miért nyitottuk ezt a webshopot?

Mert nagy pocakkal bútorboltokban járkálni elég fárasztó dolog. A neten bútort venni pedig jóval egyszerűbb, gyorsabb és persze kényelmesebb is. Hát ezért.

 

2. Hogyan tudok rendelni a webshopból?

Egyszerűen. Kiválasztod a szimpatikus bútort, beteszed a kosárba, kitöltöd a pénztárban az adatokat, döntesz a fizetési módról és megrendeled. Kérlek figyelj rá, hogy megkapod-e a visszaigazoló e-mailt! Amennyiben nem találnád a visszaigazolást, nyugodtan hívj minket, vagy írj nekünk e-mailt.

Ha a bútorok "stílusára", jellegére vagy kíváncsi, a Bútorcsaládok menüből indulj! Itt megnézheted, hogy az adott családból hányféle elemet vásárolhatsz meg itt a boltban, ki is választhatod, kosárba is teheted őket. Ha a döntésed véglegessé vált, tedd át az elemeket a kosárba, és irány a pénztár.

Ha tudod, hogy milyen konkrét bútortípust keresel, akkor a Bútorelemek menüpontra klikkelj! Itt bútortípusonkénti csoportosításban egyenként hasonlíthatod össze a kínálatot. Pl. egy felületen az összes babaágyat, vagy a szekrényeket.

 

3. Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

Nem kell. A vásárláshoz annyi adatra van szükségünk, amennyi hitelesíti a Faktum és közted létrejövő ügyletet, valamint biztosítja, hogy ki tudjuk szállítani a rendelt termékeket. Ezeket az adatokat a pénztárban kérjük. A vásárlás kondícióiról vásárlás előtt érdemes itt tájékozódni.

  

4. Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

Írsz egy levelet az ugyfelszolgalat@faktumbutorbolt.hu címre azzal a tárggyal, hogy "regisztráció törlése". Felhívjuk figyelmedet arra, hogy csak a regisztrált e-mailedről történő törlésre való felkérést tudjuk elfogadni!

Ha nincs éppen élő megrendelésed, az adminisztrátor 24 órán belül törli az adataidat a rendszerből. (Kivéve a számlán szereplő, és a kiszállítással kapcsolatban megadott adataid, amiket a garanciális idő végéig megőrzünk, mint bármely boltban.) 

Ha csak a hírlevélről szeretnél leiratkozni, akkor elég az adatmódosításban kicsekkolnod a hírlevél opciót.

 

5. Miért pont ennyiféle bútort kínálunk?

A Faktum több mint 400 féle bútordarabot gyárt. A webshop bútorkínálatába minden jelenleg kapható bútorunkat megtalálod. 

 

6. Milyen kezdőszettet vegyek?

Bár a bútoraink egészen a gyerek 14-15 éves koráig használhatók, minden modellcsaládhoz van például íróasztalunk és 200 centis heverőnk is, az újszülött érkezésekor szerintünk nem feltétlenül kell megvenni mindent. Azokra az elemekre érdemes fókuszálni, amik a baba első 2-3 éves korában szükségesek. Később, amikor már "önálló lakberendezési igényei" lesznek, ráér majd vele közösen beszerezni a további szükséges bútordarabokat.

Elsőként kell babaágy, egy kisszekrény, egy pelenkázólap és valami kisebb polc, például egy falipolc.

A baba egy éves kora környékén érdemes megvenni pár nagyobb tárolókapacitású elemet: játéktároló polcot, fiókos szekrényt, vagy -  modelltől függően - zárt és nyitott tárolós, polcos-fiókos-ajtós szekrényt.

A már szinte felnőttes, nagyobb ruhásszekrények és az azokhoz illő elemek ráérnek akkor, amikor a gyerek oviba megy.

Ez szerintünk elég ésszerű és megfontolt megközelítés.

 

7. Mennyi a szállítási határidő?

A webshopból rendelt bútorokat a rendelés feldolgozásától számított 4-6 héten belül kivisszük a megadott címre. Kivéve az előreutalásos esetet, mert akkor az utalás beérkezésétől számítjuk az időt. A szállítási határidők ünnepi nyitvatartások alatt változhatnak!

  

8. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Amennyiben webáruházunkban leadott megrendelésedet a boltunkban veszed át személyesen, vagy 100.000 Ft felett vásárolsz, a kiszállítás díjtalan.

Házhoz szállítás esetén a szállítási díjak így alakulnak:

Ha a megrendelésed értéke 0 – 50.000Ft, a szállítási díj 1.950 Ft,

ha a megrendelésed értéke 50.000 – 100.000 Ft, a szállítási díj 3.850 Ft,

ha a megrendelésed értéke 100.000 Ft felett van, a kiszállítás díjmentes.

 Ez a díjszabás a márkaboltjainban leadott megrendelésekre nem vonatkozik! Amennyiben márkaboltunkban rendeled meg a bútorokat a szállítás módjáról és költségeiről munkatársaink külön tájékoztatnak.

 

9. Kell-e a bútorokat szerelni vagy sem?

A bútorokat lapra szerelten szállítjuk, de egy jó kis összeszerelési rajzot is mellékelünk hozzá. Gyerekjáték a szerelés. Ezen túl a nagyobb babaágyaink vagy a kombi bútorok eleve sokféleképpen átalakíthatók, variálhatók. Az viszont már csak minimális szereléssel jár.

 

10. Mi van, ha mégsem tudom összeszerelni?

A legbonyolultabb bútorunkat is könnyebb összeszerelni, mint egy gyereket felnevelni. Ne add fel az első félórában! Különben is, gyerekbútorokat gyártunk, nem ördöglakatokat. Eddig mindenkinek sikerült.

Komolyra fordítva a szót: maga az összeszerelés nem ördöngősség, de egy nagyobb, több csomagban szállított bútornak összeszerelve már komoly súlya van. Szerelés előtt érdemes felmérni a helyzetet.

 

11. Mi van, ha mégsem jó a kiküldött termék? Például nem fér be a  kiválasztott helyre?

Előfordulhat. Megoldjuk, de bizonyos feltételeket neked is vállalnod kell. Ha nem arról van szó, hogy mégsem tetszik a rendelt termék, hanem valami praktikus akadály merült fel, telefonálj az ügyfélszolgálatra. Több ezer babaágyat adunk el évente, probléma alig, és mindig sikerül megoldanunk úgy, hogy a vevő is elégedett legyen. Babád van, minket választottál, fontos vagy nekünk!

 

12. Előfordulhat-e, hogy más színű bútort kapok, mint amit rendelek?

Termék képeink legtöbbször a valóságot tükrözik. Előfordulhat, hogy a fotó többszöri konvertálása, a felhasználó monitorja, a nyomtatott brosúrák eltérhet egymástól, így apróbb változások lehetségesek a valósághoz képest. Ezért javasoljuk, hogyha van rá mód, akkor a bútorokat nézzék meg élőben. Továbbá a gyártó fenntartja a jogot, hogy termékkínálatát, a termék dekorációját külön bejelentés nélkül módosíthatja.

 

További kérdésed van? Jó vagy rossz tapasztalatod?

Írj nekünk!

 

Webáruház ügyfélszolgálat

ugyfelszolgalat@faktumbutorbolt.hu

+36-30/ 507-7436

Hétfő – péntek

7:30 – 16:00

 

Garanciális ügyintézés, reklamációkezelés:

minosegbiztositas@faktumbutor.hu

+36-30/945-7765

Hétfő – péntek

7:30 – 16:00

;